П'ятниця, 18 вересня

Телеканал NewsOne, котрий належить соратнику Медведчука, повідомив про скасування телемосту «Надо поговорить». Як повідомляють на сайті телеканалу, причина пов’язана з начебто інформаційною кампанією проти журналісів та загрозою нападу на канал.

«Ми повідомляємо про скасування телемарафону. Наша спроба організувати майданчик для обговорення неполітичних питань силами звичайних людей без політиків та одіозних пропагандистів призвела до того, що протягом останнього часу низкою політичних партій була розпочата масова інформаційна атака. У хід пішли заяви про акції протесту, а з учорашнього дня – і прямі погрозі фізичної розправи над журналістами та їхніми близькими», – йдеться у повідомленні.

У NewsOne наполягають, що вони планували створити перший неполітичний телеміст між людьми з України та Росії. Команда наближеного до Медведчука телеканалу розцінює протести та невдоволення українців як прямий тиск на журналістську свободу.

Залишити коментар